קיום צו ירושה בין שני בני זוג

כאשר אתם חיים שנים רבות יחד ורוצים לחשוב על הרגעים המאתגרים ביותר, בהם אחד מבני הזוג ילך לעולמו, אתם יודעים שהדבר הנכון ביותר לעשות מבחינתכם הוא לחתום בהקדם האפשרי על הסכם ירושה הדדי. בכדי לעשות זאת אתם חייבים לפנות לעורך דין מקצועי ומיומן, כמו עורך דין אוהד שוהם וליצור הסכם שיגן על שני בני הזוג.

קיום צו ירושה בין שני בני זוג

הוצאה לפועל של צו ירושה- לא מה שחשבתם

במקרה המצער בו שני בני זוג אשר חיו שנים רבות יחד נאלצים לחשוב על היום שאחרי פטירתו של אחד מהם הם חייבים לעשות בעניין הירושה. כיום ניתן לחתום על הסכם ירושה הדדי, על פיו בן הזוג שנותר בחיים לקבל באופן אוטומטי צו קיום צוואה לרכוש המשותף של שני בני הזוג. כך, הוא יוכל להמשיך את חייו באופן מיטבי ולהתמודד עם האובדן מבלי לעסוק בעניינים משפטיים.

 

שומרים על רכושו של בן הזוג

על מנת לקבל צו ירושה לאחר פטירתו של בן הזוג, חיוני ליצור שני הסכמים השזורים זה בזה לכל אחד מבני הזוג. כאשר גם הבעל וגם האישה נוקבים זה בשמו של זו כיורשים בצוואתם, ההסכם הופך להדדי והם יכולים באופן מיידי לשמור על כל הרכוש המשותף שלהם מוגן גם לאחר פטירתו של אחד מהם.

 

צוואה הדדית כמענה מיידי לצרכים של הזוג

היתרון הגדול ביותר ביצירת צוואה הדדית בין שני בני הזוג היא היכולת של בן הזוג שנותר בחיים לחזור לשגרת חיים מלאה ולהתמודד עם האובדן מבלי שיש לו צורך לפתוח בהליכים משפטיים מורכבים ולהוכיח את זכאותו. כאשר צו הצוואה מתקבל, יכולים כל בני המשפחה לחזור לשגרת חייהם ולהתמודד עם האובדן. לאחר מותו של בן הזוג השני הצוואה מגדירה מי הם היורשים החוקיים הנוספים אליהם יעברו כל הנכסים. אם עורכים צוואה בכתב בצורה מקצועית על ידי עורך דין מיומן ומנוסה, גם לאחר פטירתם של שני בני הזוג היורשים החוקיים לא יאלצו להתמודד עם אתגרים רבים על מנת לקבל צו מימוש צוואה בצורה חלקה בבית המשפט.

משרד עורכי הדין אוהד שוהם מלווה בשנים האחרונות עשרות רבות של בני זוג ומשפחות בתהליך כתיבה ועריכה של צוואות ועיזבונות. צוות המשרד עובד בצורה רגישה אך גם מקצועית ומיומנת על מנת להביא לכיסוי מלא של כל האספקטים בחייהם של בני הזוג. לפרטים נוספים ניתן להתקשר: 077-510-0268

 

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן