צלם בר מצווה מקצועי

קבעתם תאריך לחגיגה, הזמנתם מקום,בחרתם תפריט ודאגתם למוסיקה. כעת עליכם להחליט לגבי צילום בר מצווה… תמיד יש אפשרות לקבל המלצות מחברים ובני משפחה לגבי צלם טוב אבל חשוב ל'הציץ' בתמונות שלהם ובDVD וזאת כדי לוודא שהתוצר מוצא חן בעיניכם. צלם לבר מצווה אמור להנציח את אחד הרגעים החשובים בחיי בנכם וחבל שהמזכרות לאירוע לא יהיו איכותיות מספיק או אפילו לא בסגנון המועדף עליכם. סביר שתקבלו המלצות גם מבעל מקום האירוע, אחראי הקייטרינג ושוליית הDJ , בכל מקרה כל המלצה חייבת להיבדק היטב גם במקרים בהם המחיר 'קורץ' לכם. הקפידו לראות את תיק העבודות של כל צלם לבר מצווה אותו אתם חושבים לקחת ולברר את התנאים לפני חתימה על חוזה.

צלם לבת מצווה

צלם לצילום אירועים כמו בת מצווה אפשר להשיג גם על ידי המלצות ורשימות אינטרנט (כמו באתר), אבל בכל מקרה מומלץ לבחור מספר צלמים מתוך קטגוריית צלם לבת מצווה ולהיפגש עימם. ראשית כדי לבדוק את תיק העבודות שלהם ושנית כדי לשמוע מה כל אחד מהם נותן במסגרת העסקה.- מספר תמונות, אלבומים, גודל התמונות, תמונה מוגדלת, צבעוני/שחור לבן, צילום בווידיאו, מספר צלמים באירוע וכדומה. בבחירת צלם לבת מצווה יש לרדת לפרטים הקטנים ולהבין היטב מה מגיע לכם,

טיפים בבחירת צלם לבר/ת מצווה

1. רשימה- באירוע עצמו יש נטייה להתרגש ולהתבלבל, לכן הכינו מראש רשימה של תמונות שחשוב לכם לצלם- עם הסבתא, הדוד, המיילדת וכו.., שלפו ביום האירוע או הפקידו בידי הצלם לערב החגיגה. דבר נוסף שמומלץ לעשות זה להגדיר ציפיות מראש- אם אתם רוצים שיצלם את כל השולחנות , אימרו זאת מפורשות. אם אתם מעוניינים שיתמקד במשפחה בלבד ו/או בכוכב הערב, דאגו לומר הכול כי שום דבר לא מובן מאליו.

2. הסכם- חשוב לערוך הסכם מסודר לפני ביצוע צילום בר מצווה או צילום בת מצווה. ההסכם הוא חלק בלתי נפרד מהתארגנות נכונה לקראת האירוע. בהסכם עם הצלם חשוב לפרט בקצרה ובצורה מדויקת מה כולל הצילום ביום האירוע: עלות השירות, לוחות זמנים, כמות התמונות, קבלת הנגטיבים, עותקים מהווידיאו וכל פרט חשוב אחר.

3. צלם בר מצווה או צלם בת מצווה – קבלת התמונות והווידיאו. אחד הנושאים החשובים ביותר בנושא הצילום הוא לוח זמנים. לרוב התוצאות של צילום בר מצווה או צילום בת מצווה מוכנות כשבוע לאחר האירוע. את סרט הווידיאו תוכלו לקבל בערך תוך שבועיים. כדי למנוע ויכוחים מיותרים וחוסר הבנות, כדאי לציין את לוחות הזמנים בהסכם.

4. מיקוד- רוב האנשים מזמינים צלם סטילס וצלם וידאו מתוך מחשבה נכונה שכל אחד מתמחה בתחום מקצועי אחד. שניהם משתייכים לעולם הצילום אך כל אחד מהם מתמקצע בהיבט אחר שלו, לכן שיקלו להפריד בין השניים ואם לאו וודאו שאיש המקצוע הנוסף שיהיה באירוע מטעם אותו צלם, הוא צלם מקצועי שעבר הכשרה מקיפה והוא בעל ניסיון. כדאי גם להתרשם מעבודותיו.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן