פתרונות לכל משרד

בעלי עסקים מוציאים מידי שנה אלפי שקלים ואף יותר בהתאם לגודל העסק, עבור מיכון משרדי לו העסק זקוק על מנת לטפל בכל הפעילות השוטפת. ישנן דרכים להוזלה משמעותית של כל ההוצאות הללו ברגע בו יתבצעו מספר של תהליכים בצורה קבועה בכל עסק שבו יש מדפסות, סורקים, פקסימיליה או מכשיר משולב אשר כולל את כל אלה יחדיו. איך חוסכים? ממשיכים לקרוא הלאה.

להפסיק לבזבז ולהתחיל להרוויח

1. לא מעט בתי עסק לא מנהלים את כמות ציוד משרדי הממוכן בצורה נכונה. משמע שכמות המיכון המשרדי הינה קטנה מידי עבור כמות השימוש וכמות העובדים או קטנה מידי לאלה. יש לוודא כי ישנה הלימה נאותה בין האחד לשני כדי שהעסק יפעל באופן מהיר וללא עיכובים, וכן לא יבזבז כסף מיותר עבור מיכון משרדי שאינו הכרחי כלל.

2. לא מעט בתי עסק עברו לשימוש בשרת ייעודי עבור פקסים לא רק בגלל שזה הרבה יותר ידידותי לסביבה, אלא כי דבר זה חוסך המון כסף שהיו מוציאים בבית העסק עבור תפעול של מספר מכשירי פקסימיליה, תחזוקה שלהם והעלות של נייר עבור כל אותם פקסים שמגיעים אל המשרד.

3. ברגע בו בתי עסק הפנימו כי אין כל צורך בהצבה של מיכון משרדי עבור כל עובד, הם התחילו לחסוך המון כסף מיותר שהיה מתבזבז עבור הרכישה של כמות גבוהה של מכשירים יחד עם עלות האחזקה של כל אלה. הצבה של מכשיר ייעודי עבור כל מחלקה או כל קומה חוסך כסף בצורה משמעותית.

4. תחזוקה על ידי איש תחזוקה מאפשרת לעובדים לבצע את המשימות בצורה שוטפת מבלי לנסות ולתקן מכשיר שכלל לא אמורים לטפל בו, איש תחזוקה דואג לתקינות של כל המיכון במשרד וחוסך זמן עבודה חשוב לקידום המשימות בית העסק.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן