עיצוב חדרי ילדים

כל הורה מחכה לרגע בו התינוק יגיח אל אוויר העולם והוא יוכל לעצב עבורו את חדר החלומות שבתוכו יגדל בשמחה ועם הרבה אהבה, אולם, הרבה הורים לא ממש יודעים כיצד לבצע את העיצוב של חדר הילדים בלי להיעזר בשירות של מעצבת פנים בחיפה שמסייע בצורה רבה ביצירה של חדר ילדים יפה וגם נוח לשימוש.

הדרך הכי טובה להגיע אל תוצאות טובות בצורה עצמאית הינה על ידי בחירה באחת מהאופציות הבאות של העיצוב, ויצירה של חלל שיהיה גם יפה וגם נוח עבור התינוק ועבורכם, ההורים.

לעצב לפני נושא

אתם יכולים לבחור בעולם המים ולצייר ציורים הקשורים לים על קיר אחד שלם, להוסיף טקסטיל בצבעי ים עם תמונות של חיות שונות שחביבות עליכם במיוחד ומתאימות לחדר הילדים. אם אתם לא ממש יצירתיים וגם לא אוהבים את המראה העמוס באלמנטים ילדותיים עבור בן או בת, אתם תמיד יכולים להשתמש במעצבי פנים שיכולים ליצור מראה המתאים לחדר ילדים שעליו חלמתם עם כל הכישרון הנדרש על מנת שייראה חלומי.

לקחת אלמנטים של נושא

מראה של ים, ג'ונגל או בית בובות הם לא בדיוק כוס התה שלכם? אתם יכולים לקחת רק את הצבעים הקשורים לאותו עולם ולפרוט אותם לחלקים שונים של החדר. אחד עבור צבע הקיר, אחר עבור טקסטיל ואחרון עבור רהיטים.

עיצוב מעודן ואלגנטי

לא כל ההורים אוהבים את הרעיון של חדר ילדים מלא בצבעים עם ציורי קיר ילדותיים וצבעים שמתאימים לבן או לבת בהתאמה. במקרה כזה ניתן לשלב את הצבעים שכבר קיימים ברחבי הבית אך בצורה שמתאימה לחדר ילדים. כך למשל ניתן לבחור עיצוב פנים לחדר ילדים עם פסים בצבעים של העיצוב הכולל ולהוסיף במתינות כמה תמונות ילדותיות שעדיין משדרות מראה אלגנטי ולא חוצות את הסגנון והטעם האישי של הבית כולו.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן