עורך דין פלילי מקצועי

שוחד, חשד לרצח, עבירות מין ופריצות לרכב הן רק חלק מבין הנושאים הרבים שבהם עוסק עורך דין פלילי בחיפה תפקידו של עורך הדין הוא להגן על הלקוח המואשם בעבירה פלילית וללוות אותו בכל התהליך המשפטי – החל מניסוח כתב האישום ועד להצגתו בבית המשפט. עורך הדין יגייס את כל כוחותיו והידע המקצועי שלו כדי להוכיח שלקוחו אינו אשם בתקרית. במידה שהוא לא יצליח לעשות זאת, יפעל עורך הדין להקלה משמעותית בעונשו של הנאשם. לפיכך, אם קיבלתם זימון מהמשטרה בגין עבירה, אל תנסו להתמודד לבד. דעו כי אתם רשאים לפנות לעורך דין בענייני פלילים ולהתייעץ עמו.

מיהו עורך דין פלילי טוב?

עורך דין טוב צריך להיות אדם מקצועי הבקיא בתחום שבו הוא עוסק. עורך דין העוסק בענייני פלילים מוכרח להכיר את כל חוקי הפלילים, הנורמות המקובלות בבית המשפט ואת הזכויות המגיעות ללקוח המואשם בעבירה פלילית. בנוסף, כדי לייצג נאמנה את הלקוח, על עורך הדין ללמוד לעומק את פרטי המקרה ולחקור מומחים נוספים במידת הצורך.

הסתבכתם עם החוק? עורך דין פלילי הוא האיש שאליו אתם פונים, במידה שקיבלתם זימון לבית המשפט. המשרד של עו"ד דין ייחודי מכמה סיבות:

  • המשרד מייצג נאשמים ללא עבר פלילי או עבירות קודמות
  • לעו"ד פלילי ניסיון רב בעבודה עם אנשי שירות הביטחון והמשטרה הנמנים אף הם עם לקוחותיו
  • למשרד ניסיון רב בייצוג אנשים ממגוון תחומים: אנשי הייטק, נהגי אגד, קבלנים, סוכני ביטוח
  • למשרד ניסיון של שנים בטיפול בתיקים בעלי סיווג בטחוני גבוה ובמחיקת רישום משטרתי.

עורך דין פלילי – להיות בידיים טובות

הואשמתם בפריצה לרכב שלא ביצעתם וקיבלתם זימון לבית המשפט? עורך דין פלילי ישמח לסייע לכם לצאת זכאים או להפחית מהעונש שנגזר עליכם. הטיפול בתיק שלכם נעשה בדיסקרטיות מלאה תוך שמירה על פרטיותכם. שירותי המשרד זמינים במשך 24 שעות ביממה, גם בשעות בלתי שגרתיות ובמקרים דחופים שבהם אתם זקוקים לסיוע מידי. תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהמקרה שלכם יטופל במקצועיות שהולכת ומשתפרת ככל שעוברות השנים. בנוסף, המשרד ממוקם במקום מרכזי בלב תל אביב ומאפשר לכם הגעה נוחה ונגישה מכל מקום – ברכב פרטי או בתחבורה ציבורית.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן