עו"ד תעבורה מקצועי

מהירות מופרזת, בדיוק כמו נהיגה בשכרות או עבירות תנועה אחרות, עלולות להביא אתכם לבית הדין לתעבורה. ברגע שהנכם מוזמנים לבית משפט שכזה, גם אם מדובר בעבירה יחסית קלה, תמיד טוב שיהיה אתכם עו"ד תעבורה שמבין בחוקים המדוברים ויוכל להוציא אתכם מהבעיות אליהן נקלעתם.

עו"ד תעבורה מול בית המשפט

לדוגמא, בבית הדין לתעבורה הימנעות מלהשיב לשאלות ההבהרה של בית המשפט, או הימנעות מלענות על הצגת האישומים בפניכם, הינה עילה לחיזוק משקלן של ראיות התביעה. כמובן שבית המשפט חייב להסביר לכם את תוצאות הימנעותכם מלהשיב לטענות המופנות כלפיכם, אחרת אי מתן תשובתכם לכתב האישום לא תיחשב כעילה לחיזוק חומר הראיות. ברגע שיופיע לצדכם עו"ד תעבורה, הוא יידע בדיוק כיצד לענות לכל שאלה וטיעון שיוצג נגדכם, כך שחיזוק הטענות לא יוכלו לחזק את ההאשמות המובאות במשפט. עורך הדין מטעמכם יבצע את הבירור עם בית המשפט לתעבורה, אתכם או במקומכם, על מנת לבדוק האם ניתן להגיע להסכמה מבלי שתאלצו לעמוד בעצמכם למשפט, או לפחות על מנת להגיע להסכמה לגבי המוצגים שיוצגו לרשות כל במשפט.

עו"ד תעבורה ימליץ למצוא אליבי

כמובן שאין זה השימוש היחיד בעורך דין תעבורתי. ברבים מהמקרים, כמו למשל בתאונת פגע וברח, תוכלו לטעון שלא הייתם בזמן האירוע במקום המדובר כלל וכלל. כאן נכנס לתמונה עו"ד תעבורה שימליץ לכם לדווח על אליבי שאומר שבזמן הזה הייתם במקום אחר בעת ביצוע העבירה. רבים אינם יודעים, ולכן חשובה נוכחות העורך דין במשפט, כי את האליבי עליהם להציג לבית המשפט מיד לאחר האישום באמצעות הצגה של היכן בדיוק נמצאתם באותו זמן. אחרת, אם לא תעלו את האליבי במועד המתאים, יוכל בית המשפט לא להסכים לכם להעלות את טענות האליבי בשלב מאוחר יותר של המשפט.

חזרה בהודאה מאשמה בהמלצת עו"ד תעבורה

דבר נוסף שחשוב שעורך הדין יציג בפניכם במידה ותעמדו למשפט, הוא עניין החזרה בהודאה מאשמה. עו"ד תעבורה בדרך כלל ימליץ לכם, אם במהלך שלב המשפט עצמו לאחר שכבר הודיתם בתחנת המשטרה ואפילו בשלב הערעור, לחזור מהודאתכם אם לפי דעתו הוא יוכל לזכות אתכם לחלוטין מכתב התביעה במידה ואינכם הודיתם באשמה.

מחפשים עורך דין תעבורה תל אביב – פנו עכשיו למשרד עו"ד דוידוב-בנימיני ושות

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן