עוברים דירה? כל העצות וההמלצות

מעבר לדירה חדשה הוא מאורע מרגש במיוחד, בייחוד עם הדירה היא חדשה לגמרי, אבל אנחנו נסתפק גם בדירה משודרגת ויפה יותר מזו שהיינו בה עד כה. כשאתם הובלות בצפון של דירה, הדבר הכי (ואולי גם היחיד) מייאש הוא האריזות שצריך לעשות והעברת הרהיטים וכדומה. לא להיכנס לפאניקה, אנחנו כאן בדיוק בשביל לעזור לכם.

לפני הכל, תדאגו למצוא מנוף הרמה שאיתו תוכלו להוציא את הדברים הגדולים והכבדים מהדירה שלכם ולהכניס אותם לדירה החדשה. להביא מובילים שיוציאו את הדברים מהדירה דרך חדר המדרגות החוצה זו גם אופציה, אבל זה לוקח הרבה יותר זמן וגם לרוב עולה יותר ממנוף, כיוון שהמובילים עובדים הרבה יותר קשה מבחינה פיזית.

היות ומדובר בהוצאת דברים מדירה ומשום שאלו דברים כבדים, צריך שירותי מנוף הרמה בטיחותי וחזק מספיק. על כן, חשוב שתבחרו בחברה מקצועית ואמינה, לאחר שתבדקו שיש לה את כל הרישיונות וההיתרים שצריך לביצוע עבודות שכאלה.

אם כן, מנוף הרמה נותן לכם ראש שקט בכל מה שקשור להוצאת הרהיטים הגדולים מהדירה והכנסה שלהם לדירה החדשה, אבל מה עם כל יתר הדברים בבית- כלי מטבח, בגדים וכדומה? את כל אלו אתם תצטרכו לארוז לבד, ולמטרה זו כדאי שתשמשו בארגזי קרטון, כי הם קלים ונוחים לאריזה.

כדי לא לבזבז זמן בעת פריקת החפצים שלכם בדירה החדשה, חשוב שהאריזה של הדברים בדירה הנוכחית תהיה באופן מסודר ומחושב. דבר ראשון, תפרידו בין הדברים לפי המיקום שלהם. לדוגמא, הקדישו קרטונים מסוימים לחפצים מחדר השינה וקרטונים אחרים לכלי המטבח. בתוך כל קרטון, שימו את הדברים בצורה מסודרת כמה שניתן- את הדברים הכבדים יותר תשימו בתחתית הקרטון וגם את הדברים הגדולים יותר. לעולם אל תשליכו לתוך הארגז דברים קטנים שבאים בתפזורת בלי שהכנסתם אותם קודם לקופסא או כרכתם סביבם גומיות. ואת כל מה שעלול להישבר, עטפו בנייר גומיות מיוחד.

את הקרטונים אתם יכולים להעביר בעצמכם או יחד עם חברים ומשפחה אם יש לכם רכב להעביר איתו את הדברים. אם לא, מובילים עומדים לרשותכם גם למטרה זו- הם יעזרו לכם להוריד את הקרטונים, לנייד אותם לדירה החדשה ולהכניס אותם לתוכה. כל היתר – פריקה וסידור – כבר עניין שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן