סלון מעוצב בכמה צעדים פשוטים

במקרה של רובינו,הסלון הינו החדר הראשון שנחשף לנגד העיניים של האדם שנכנס אל הבית, ומטבע הדברים זהו החלל שבו משקיעים בעלי בתים כסף רב עבור עיצוב פנים מקצועי מכיוון שמדובר בחלל גדול ופתוח אשר נושק גם אל המטבח וגם אל פינת האוכל והדרך ליצירה של בלאגן בין כל אלה הינה קצרה ביותר ללא עזרה מכוונת.

איך מעצבים סלון יפה עם נושא אחיד?

כדי שהסלון יהיה בעל נושא ספציפי ולא יחוג סביב אלמנטים שונים של סגנונות עיצוב שיעשו בלאגן שלם בעיניים, צריך לדעת מה אוהבים. תגדירו לעצמכם סגנון בולט שהכי מרשים אתכם וכאשר אתם מבצעים רכישה עבור הסלון רכשו אך ורק פריטים שקשורים לעולם של עיצוב זה. כדאי שלא לרכוש טיפין טיפין אלא לרכז רכישה של פריטי ריהוט עיקריים ולאחר מכן לאבזר עם אלמנטים שיעשו קצת יותר עניין בסלון, בפינת האוכל ובמטבח. לאחר שהגדרתם לעצמכם מה אתם אוהבים אתם יכולים להתקדם ולתכנן עיצוב פנים שלם בלי כל בעיה.

מה בוחרים עבור הסלון?

  • רהיטים – בחרו בשילוב נכון של מערכת ישיבה לחלל הנתון. כעיקרון מערכות גדולות הולמות חללים גדולים ומערכות קטנות מתאימות לחללים קטנים. מדדו את החלל הנתון לפני שאתם ניגשים אל חנות הרהיטים ואפילו שרטטו את הסלון כולל פתחים, על מנת שהמעצב שעובד בחנות הרהיטים ידע למכור לכם את הסלון שהכי יחמיא לחלל אצלכם בבית.
  • צבעים – בחרו בגוונים אשר משתלבים בצורה נכונה עם המראה הכולל של הסלון שלכם. אתם יכולים ליצור עניין עם הוספה של צבעים אחרים כדי לשבור גוון שחוזר על עצמו, רק שימו לב כי אתם מבצעים את השילוב הנכון של סכמת צבעים הגיונית.
  • תאורה – ברחבי הסלון חייב להיות אור חזק דיו כדי להאיר הכל בצורה טובה וברורה לשם כך התאימו גוף תאורה מרכזי וחזק או כמה כאלה שיהיו מפוזרים. מעבר לכך הוסיפו תאורה רכה יותר עבור יצירה של אווירה נעימה.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן