מתנות מדליקות לעובדים

אין ספק שעובדים מרוצים אלו עובדים שיעניקו כמה שיותר למקום העבודה שלהם. עובדים איכותיים ומסורים אינם דבר מובן מאליו, בסופו של דבר כל עובד מגיע למקום עבודתו בעיקר כדי להתפרנס – כל השאר זה בונוס!

אז כדי לשמור על המורל הגבוה של העובדים שלכם כך שימשיכו בעבודה הטובה והמקצועית שהם עושים בכל יום, חשוב מאוד לצ'פר אותם מדי פעם עם דברים כיפיים כדי להראות להם שאתם מעריכים אותם ואת המסירות שלכם.

מוזמנים להציץ במספר רעיונות מקוריים למתנות מדליקות עבור העובדים החרוצים שלכם:

שובר זוגי מפנק

אם אתם מעוניינים לפנק את העובדים ולהראות להם את הערכתכם הרבה אליהם, מומלץ להעניק להם מתנה אישית ושווה במיוחד כמו שובר זוגי מפנק. כך כל עובד יוכל לבחור בן \בת זוג או חבר קרוב אתו הוא יוכל ליהנות ביחד ממתנה מפנקת.

שובר זוגי למסעדה, סרט או ספא יכול להיות מתנה נהדרת עבור העובדים, כך הם יוכלו להתפנק מספר שעות עם חוויה כיפית במיוחד ולהגיע מלאי מרץ ומוטיבציה לעבודה.

מתנות מדליקות לעובדים

הופעת סטנדאפ משותפת

במידה ומדובר על מקום עבודה קטן יחסית עם מעט עובדים, מומלץ להעניק להם שי משותף לשמירה על הגיבוש בין כולם. אחת מהמתנות המיוחדות ביותר כמתנה משותפת שאינה מאכזבת אף פעם היא הופעת סטנד אפ מפילה מצחק!

כולם אוהבים לצחוק. בהופעת סטנדאפ משותפת לכל העובדים כולם יוכלו ליהנות מערב מגבש ובלתי נשכח, גדוש בהומור וחוויות משותפות מערב מהנה במיוחד. במידה ותקציב החברה מאפשר זאת, העדיפו לבחור הופעת סטנדאפ אישית וסגורה רק לעובדים שלכם, כך הערב יוקדש במיוחד להם עם בדיחות מיוחדות הקשורות לעולם התוכן של מקום העבודה בו הם נמצאים כל יום. החוויה וההנאה תהיה שווה כפליים!

יום כיף בהפתעה

מתנה שווה ומדליקה במיוחד! ארגנו לכל העובדים יום כיף חווייתי ומהנה בהפתעה מוחלטת. מומלץ מאוד לארגן את יום הכיף בימי הקיץ החמימים, כך תוכלו לקחת את כולם ליום כיף בים, בריכה או פארק מים חווייתי.

ארגנו מבעוד מועד את המקום אליו תיקחו את כולם העובדים, במידה ומדובר בבריכה או פארק מים בדקו את האפשרות לסגור את המתחם לכמה שעות שיהיה רק בשביל העובדים שלכם. כדאי לארגן גם הסעה משותפת שתסיע את כולם למקום, כך שהכיף והחוויות יתחילו כבר בדרך ליום הכיף ?

תארו לעצמכם את גודל ההפתעה וההתרגשות שהעובדים שלכם ירגישו כאשר הם יגיעו כרגיל לעבודה לעוד יום שגרתי, ובעצם יגלו שלא עובדים באותו היום וכולם נוסעים ליום כיף שווה במיוחד. אין ספק שההערכה של כל העובדים באותו היום למקום העבודה יתעצם כפליים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן