מפעיל קריוקי לכל אירוע

קריוקי הוא אחת הפעילויות הפופולאריות ביותר באירועים. כמעט בכל חברה נערך בשלב כזה או אחר ערב גיבוש שכולו או לפחות רובו הוא קריוקי. כמובן שקריוקי מככב באירועים פרטיים לכל הגילאים: ימי הולדת, בר/ת מצווה וגם מסיבת רווקים/ רווקות. כאשר מחליטים על ארגון אירוע קריוקי ישנה תמיד ההתלבטות האם לשכור ערכת קריוקי ולהעביר את האירוע לבד לגמרי או להזמין מפעיל קריוקי אשר יש לו הרבה ניסיון בהנחיית ערבי קריוקי ויודע להתאים את סגנון הערב, המוזיקה ועוד לסגנון של הקהל הנמצא באירוע, לגיל וגם לדברים שהוא קולט תוך כדי תנועה.

היתרונות של מפעיל קריוקי מקצועי

מפעיל קריוקי עם שנים של ניסיון בהעברת ערבי קריוקי, מסיבות והפעלת קהל באופן כללי יבין תוך מספר דקות מי הקהל שנמצא מולו, מה הוא אוהב, אילו שירים מלהיבים אותו וגורמים לו לצחוק ולהשתחרר. מפעיל קריוקי יכול להתאים את הערב גם לקהל שיש לו דרישות או העדפות ייחודיות כמו המגזר הדתי למשל. יהיה הבדל גם בין העברת ערב קריוקי לחברה לבין קריוקי במשפחה או בקרב החברים הטובים. מפעיל קריוקי מנוסה יגרום לכך שככל שמתקדמים במהלך הערב, כך גם אנשים שלא מכירים כמעט ירגישו בהדרגה כמו משפחה בעקבות שבירת הקרח, השחרור והשמחה. מעבר לכך מנחה מקצועי מיומן בהפעלת ציוד הקריוקי ומביא איתו את כל הציוד, כשזהו הציוד החדיש והמתאים ביותר.

איך לבחור מפעיל קריוקי?

מפעיל קריוקי צריך להיות עם יכולות ומיומנויות גם ברמה הטכנית והמקצועית של הפעלת כל הציוד בצורה הטובה ביותר, שינויים בסאונד אם צריך ועוד. לצד היכולות המקצועיות של הטכניקה וההבנה במוזיקה, צריכה להיות לו גם גישה לאנשים. הוא צריך לדעת איך לקחת קהל מגוון והטרוגני ולהפוך אותו בסוף הערב לאחד. הוא צריך להיות סוחף וכריזמטי, מצחיק, מהיר וחד מחשבה ופעולה. מפעיל קריוקי שהוא גם דיג'יי ויודע כיצד להניע את הקהל לפעולה במגוון צורות יהפוך את הערב למלא עניין, מסקרן ומצחיק כך שהוא יהיה אירוע בלתי נשכח עבור כל המשתתפים.

ארז כץ המנהל את חברת קריוקי הפקות הוא מנחה ערבי קריוקי משלל סוגים, החל מימי הולדת ועד ערב קריוקי על ספינת פאר. הוא מעביר כבר שנים ערבים כיפיים ומלאי אנרגיות. מוזמנים ליצור קשר.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן