מטבחים מעוצבים – סגנונות העיצוב

ישנם כמה סגנונות מרכזיים של מטבחים מעוצבים שלרוב כולנו נכיר כמו מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, ומטבחים קלאסים, אספנו למען אלו המתעניינים בסגנונות עיצוב שונים מידע רלוונטי המסביר על כמה סגנונות נוספים והסברנו מהם האלמנטים אשר לוקחים בהם שימוש.

  1. מטבח פרובנס – מטבחים בסגנון פרובנס ברוב המקרים יתאימו למטבחים בעלי מרחב גדול ויכללו אי במרכזו המשמש למרכז העבודה במטבח, לכן האי יכלול כיור כיריים וכמובן מרחב גדול לעבודה על השיש. מראה המטבח משרה אוירה כפרית בסגנון הצרפתי הביתי. האלמנטים בסגנון זה הם קישוטיים ואף ניתן לשלב ארונות מטבח חשופים להדגשת המראה. הצבעים הבולטים בסגנון זה הם הלבן שמנת עם נגיעות קלות של ירוק, צהוב וחום להבלטת פריטים שונים במטבח.
  2. מטבחים בסגנון עתיק – מטבחים בסגנון זה לרוב יעשו שימוש בפריטים ישנים בעלי אפשרות לחידוש ע"י צביעה. פריטי עץ אשר חרוטים בסגנונות שונים יוכלו לעשות את העבודה. המראה העתיק מקנה האווירה קרירה עקב הצבעים הכהים אשר הוא עושה בהם שימוש, לרוב שחור, אפור, חום כהה וכדומה.
    עיצוב המטבח הוא די פשוט, ארונות המטבח הם מעץ מלא ואין מקום לטכנולוגיות עכשוויות, הפרזול יהיה פשוט מאוד. ישנם פריטים בסגנון העתיק כמו שנדלירים עתיקים אשר מוסיפים פן עיצובי מרהיב למטבח.
  3. מטבחים איטלקיים – המטבחים האיטלקיים מתאפיינים בסגנון העיצוב היוקרתי שלהם, במטבחים האיטלקיים נוכל למצוא את כל הפיצ'רים וטכנולוגיות הכי חדישות בשוק כיום. מטבח איטלקי יגיע בסגנון העיצוב המודרני ובשנים האחרונות הוא כולל גם אי במרכז המטבח שיבוא בצורה חדשנית ומעוגלת הכוללת מגירות מסד, מנגנונים שונים לסגירה חכמה של הארונות והמגירות, ותאורה מרהיבה הנותנות ערך מוסף למטבח, וזה רק על קצה המזלג.

עקרון העיצוב יעבוד לרוב לפי הסגנונות הבולטים שהם הכפרי והמודרני, ובכדי ליצור עיצובים שונים צריכים לשחק בפריטים ע"י חשיבה יצירתית ולצאת מהקופסה, כך בעצם נוצרים עיצובים שונים ומיוחדים.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן