מה תפקידו של עורך דין תעבורה?

תחום התעבורה במדינת ישראל הוא תחום אשר מוגדר כחלק מהתחום הפלילי. בהתאם לכך, חשוב מאוד בכל מקרה שבו יש צורך בעורך דין תעבורה לבחור עורך דין שבקיא מאוד בתחום הפלילי ובתחום התעבורה. מדובר על תחומים רחבי היקף ובהתאם לכך, עורך הדין נדרש במסגרת עבודתו להתמודד עם תיקים שונים הנוגעים לנהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות, שימוש בטלפון נייד, מהירות מופרזת, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, תחום תאונות הדרכים ועוד. חשוב מאוד להבין כי עבירות תעבורה הן עבירות שהמחוקק רואה בביצוע שלהן חומרה רבה ועל כן הענישה על העבירות הללו תהיה בהתאם. על כן חשוב לבחור עורך דין תעבורה מקצועי. אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה תל אביב כדאי שתדעו איך לבחור אותו בצורה נכונה.

במה יכול לסייע עורך דין תעבורה?

חוקי התנועה במדינת ישראל מוסדרים בפקודות התעבורה ובתקנות התעבורה. הם מסדירים באופן כללי את תחום המשפט הנוגע לדיני תעבורה בישראל. חשוב מאוד להבין כי המערכת המשפטית במדינת ישראל כוללת בין היתר את בית המשפט לתעבורה. בסמכותו של בית המשפט המדובר לנהל הליכים זהים להליכים הפליליים. מנתונים שונים שעולים ניתן לראות כי  בתי המשפט דנים בלמעלה מ100 תיקים במהלך שנה אחת בלבד. דרגת חומרת העבירות שבתיקים ניעה בין עבירות קלות יותר לעבירות קשות ביותר כגון: ערעור על דוחות חנייה שמהווה מקרה קל ופשוט לעומת כתב אישום בגין אדם אשר ביצע תאונת דרכים במהלכה נפגע בצורה קשה עד אחר או קיפח את חייו, תאונות פגע וברח ועוד. על אף שכל נהג יכול לייצג את עצמו באופן עצמאי מול בית המשפט, הרי שאין ספק שבכדי להתנהל נכון בבית המשפט יש צורך לבחור בשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה בתחום זה. עורך דין זה יכול לסייע בתיקים שונים לרבות: נהיגה תחת השפעת סמים, נהיגה בשכרות ועוד.

כיצד תבחרו עורך דין תעבורה?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה אשר עוסק גם בתחום המשפט הפלילי, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה. עליכם לבדוק האם מדובר על עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום, כמה שנים הוא עוסק בתחום, האם יש לו לא מעט לקוחות אשר יכולים להעיד על כך שהוא מקצועי וסייע להם רבות ועוד.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה בתל אביב, כדאי שתכירו את הטוב ביותר בתחום: עו"ד אלון שליכטר.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן