מה זה פוליש קריסטלי

מוסדות, חברות ובתים בארץ, זוכים מזה זמן רב להתפעל מתכונותיו היוצאות והמבריקות של הפוליש הקריסטלי. לא נגזים אם נאמר ף כי הרבה מאוד בתים כבר יתמכרו למראה המבריק שמעניק פוליש קריסטל. הוא מעניק מראה נוצץ ושייני לאריחים ובכול תקופה מזמנים לביתם חברת ניקיון שתחדש את פעולת הפוליש מסוג קריסטל .

פוליש קריסטל הינו ייחודי ולמרות הברק הבוהק מכול זווית שתביטו הוא אינו גורם להחלקה.

תהליכי המגנזיום הם אלו שגורמים לברק הייחודי שרק פוליש קריסטל ניכר על המרצפות. החדרת חומר זה למרצפות גורם למרקם העליון של האריחים ברק נוצץ מאוד למרחקים. לא סתם גיבשנו לעצמינו כינוי למרצפות בברק קריסטלי " מרוב שזה מבריק לא צריך להסתכל במראה".

הברק העוצמתי מעניק שכבת הגנה למרצפות ובתוך כך תורם להגנה עליהן. גם אם נגרור כיסאות או כול רהיט וחפצים אחרי לא ייגרם שום נזק למעטה הברק. התוצאה לאי גרימת סימנים על בי הריצוף נובעת כתוצאה משימוש בחומר הייחודי לפוליש קריסטל.

הקלישאה הרווחת אודות פוליש קריסטל כי הוא גורם להחלקה נשארת בגדר קלישאה. אנשים רבים נוטים לחשוב כך בגלל הברק היצוא דופן שבאופן פסיכולוגי אנו נוטים לסגל לו תכונה כזו. להיפך למרות הברק אין סכנת החלקה , להיפך ניתן ללכת אפילו עם גרביים ולא להחליק.

פוליש דורש תחזוקה

כפי שאנו דואגים לתחזוקת הרהיטים בבית ושאר החפצים והקירות – כך גם ננהג עם אריחים שעברו פוליש ובייחוד פוליש קריסטל. על מנת לשמר את הברק שימשיך לבהוק ולהבריק לאורך זמן תחזוקתו חשובה מאוד. כיצד עושים זאת?!

חברת הניקיון או חברת הפוליש המבצעת את הפעולה, תנחה אתכם באלו חומרים עליכם לשטוף את האריחים . כאמור, ישנם חומרים מיוחדים שנמכרים גם בסופר לשימור הברק הקריסטלי . בתוך כך, יש מוצרים וחומרם שאינם נמכרים בסופר והם בדרך כלל יהיו המוצרים הטובים ביותר לשימור הברק.

בכלל ההמלצה הרווחת בקרב בתי אב רבים אשר ביצעו פוליש קריסטלי בביתם לטאטא מידיי יום להסרת האבק והלכלוך ומיד לגלות כי הברק מבריק יותר. אחת לשבוע שטיפה עם חומרים מתאימים תספק יופי של עבודה לאורך זמן.

לסיכום: פוליש בכלל ופוליש קריסטל בייחוד מתאים למרצפות מסוג פורצלן בעיקר ולעוד סוגי אריחים שיבדקו על יד החברה אם תואמים לסוג הפוליש הנפוץ.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן