מדוע חשוב לערוך צוואה?

כדי להבטיח שתהליך הירושה והצוואה מתבצע כראוי ושכל אחד מקבל את המגיע לו, חשוב להתייעץ עם עורכי דין צוואות. הכירו את עורכת הדין עופרה זיו אשר מתמחת בין היתר בענייני צוואות וירושות.

מדוע חשוב לערוך צוואה?

קרדיט: Freepik

  • על פי חוק הירושה, כל אדם רשאי לקבוע, מרצון ובדעה צלולה, מי יירש את רכושו בכלל ואת כספו בפרט. תוקפה של צוואה חתומה כדין גובר על חוק הירושה התקני, היבש, שבו, בהעדר צוואה, מחצית הירושה שייכת לבן/בת הזוג בעוד מחציתה שייכת לילדים.
  • עריכת צוואה חשובה בעיקר כאשר המוריש רוצה, מטעמים ומסיבות אישיות, לשנות את אופן החלוקה הקבוע בחוק הירושה, ולהעדיף מי מהיורשים על זולתו.
  • צוואה מסודרת וערוכה כדין עשויה למנוע סכסוכים מרים בין בני משפחה.
  • ירושה מסדירה את סוגיית הרכוש. היא מאפשרת טיפול מהיר וענייני בירושה. היא עשויה למנוע ספקות ומחלוקות. חשוב לציין, כי לא אחת מי מהיורשים החשים עצמם מקופחים בצוואה, עשויים לערער על תקפותה.
  • לעריכה מוקפדת ושקולה של הצוואה, שבה מוסדרת הירושה ואופן חלוקתה, עשויה להיות השפעה מכרעת על נכונותם של בני המשפחה לקבל אותה ככתבה וכלשונה ולקיימה ללא ערעור והליכים משפטיים מיותרים.

 

חשיבות למקצועיות וידע נרחב בתחום

עורך דין לענייני צוואות וירושה המלווה את לקוחותיו בכל צעד בהליך, נדרש להיות בקיא בפן המנהלי-פרוצדורלי, כגון אכיפת צו ירושה, כמו גם בפן המהותי וזאת כדי להכין צוואה ללא “חורים” ולמצוא פתרונות למצבים סבוכים.

אם אתם זקוקים לעזרת עורך דין ירושות, המשמש גם עורך דין צוואה מומלץ, יש לפנות אליו כבר בשלב הראשוני וזאת על מנת לא לפספס נקודות קריטיות בהליך. עורך דין צוואות וירושות איכותי ייעץ לכם בהתאם לתמונת המצב האישית שלכם ויגן על זכויותיכם. משרד עו"ד עופרה זיו מתמחה בין היתר בענייני צוואות וירושות ברמה המקצועית ביותר וישמח להעניק לכם שירות אמין ואדיב המתבסס על שנים של ניסיון בתחום.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן