להחזיר את החיים למסלול התקין

גמילה מהרואין

למרות שצעירים רבים עשויים לנסות הרואין בחייהם, משתמשים מכורים הם לרוב מעל גיל 30. אנשים אלה חייבים להתחיל תהליך גמילה מהרואין, כאשר השלב הראשון והמכריע ביותר בטיפול בהתמכרות להרואין, אשר מביא לפיכחון ארוך ובריא הוא גמילה. ניקה ישראל יכולים לסייע לכם אם אתם או אדם אהוב זקוקים לגמילה מהרואין. ניקה ישראל מספקים מגוון תוכניות החלמה מהתמכרות, כולל גמילה מהרואין וסוגי סמים שונים.

למה אנשים מתמכרים להרואין?

כאשר הרואין חודר לזרם הדם, הוא הופך למורפיום, המעכב את קולטני הכאב במוח, וגורם לתחושת אופוריה. אנשים רבים משתמשים בהרואין כסוג של תרופה עצמית לסבל פסיכולוגי, פיזי ורגשי. ההמרה של הרואין למורפיום מאטה את תגובת הגוף לאותות המוח, מה שמשפיע על קצב הלב, חילוף החומרים והנשימה. אדם מכור ידרוש יותר הרואין כדי להשיג את אותה השפעה ככל שישתמש בה לעתים קרובות יותר. כאשר מישהו מפסיק להשתמש בהרואין בפתאומיות, הוא חווה תסמיני גמילה מהרואין, כאשר מדובר בתסמיני גמילה חמורים, מכיוון שהרואין משנה את פעילות המוח לאורך זמן.

שלושה יתרונות של גמילה מהרואין לפיכחות ארוכת טווח

הגישה הבטוחה ביותר להפסקת שימוש מוצלחת בהרואין היא באמצעות גמילה בעזרתם של מומחים מאחר שהרואין משנה את הכימיה במוח של האדם. ללא סיוע של אנשי מקצוע גמילה מהרואין קשה במיוחד להתמודדות. שש עד שתים עשרה שעות לאחר שהסם עוזב את מערכות הגוף, המוח יתחיל לחפש יותר ממנו אם הוא מכור להרואין. כאשר התשוקה מתעוררת, לעתים קרובות חסר למכורים כוח הרצון למנוע מעצמם לצרוך יותר הרואין או סמים נרקוטיים אחרים. הדרך הבריאה ביותר לריפוי היא גמילה. אל תנסו להפסיק להשתמש בהרואין לבד! הצוות של מרכז גמילה ניקה ישראל יכול להציע סיוע מקצועי. המרכז מספק תהליך גמילה מלא, החל מהערכה רפואית, מתן סיוע וליווי פסיכולוגי, ולימוד מיומנויות אשר יעזרו למכור להימנע מהישנות ולהצליח להשתלב בחברה ללא בעיה. את המטרות הללו ניתן להגיש בעזרת מגוון שיטות הזמינות עבורכם במרכז הגמילה. לקבלת סיוע מותאם אישית, ליווי מקצועי ותמיכה לאורך כל שלבי הגמילה, צרו קשר עם מרכז גמילה ניקה ישראל.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן