להוריד או להעלות את התריס? בלי כל בעיה!

בשעות הבוקר המקודמות, נכנסות להן קרני השמש הראשונות; אור זהוב וחמים אשר לעיתים קרובות מעיר אותנו – בניגוד לרצוננו. במצב זה, לצד מצבים רבים אחרים, רצוי לוודא כי התריסים עובדים כראוי. במקרים בהם תצטרכו לתקן תריסים אלו, יש לבצע זאת כהלכה – תוך שימוש בציוד המתאים. כיצד? על ידי פניה אל חברה מקצועית, תמצאו את הציוד הדרוש, כולל מגוון רחב של קפיצים לתריסים.

מעוניינים לתקן את התריסים בבית או במשרד? מתבלטים בין קפיץ לתריס גלילה עם גלגל פח לבין קפיץ לתריס פלסטיק? למידע נוסף, ניתן לפנות אל חברת מיסטר גולבי. חברה זו, אשר הוקמה בשנת 2010, מציעה למעלה מ-20 קטגוריות שונות ואלפי מוצרים ייחודיים. זאת ועוד, משום שצוות החברה קשוב לצרכי הלקוחות – ופועל לסייע להם במדויק ובהגינות. לצד קפיצים לתריסים, ניתן למצוא אצל חברה זו שלל מוצרים נוספים, כדוגמת תחתיות לרהיטים, אביזרים לווילונות ועוד.

להוריד או להעלות את התריס? בלי כל בעיה!

תיקון התריס עם קפיצים איכותיים 

תמיד חשוך לפני עלות השחר. עם זאת, כאשר קרני השמש עולות וזורחות, אנו ננסה לשלוט בכמות האור, כמו גם בחום הנכנס לתוך המבנה. לשם כך, אנו נתקין תריסים באמצעותם נוכל להתנהל כראוי לאורך היום, ובנינוחות מרבית. עם זאת, מה קורה כאשר התריסים לא עובדים כרגיל? כיצד ניתן לתקן אותם? אחת האפשרויות כוללת את הפתרון הבא: קפיץ לתריס גלילה עם גלגל פח. מדובר בפתרון המותאם לתריסי גלילה, בהם הארגז של התריס מותקן ומורכב מעל החלון.

הפתרון הנוסף, הסוג השני של הקפיץ, הינו קפיץ לתריס עם גלגל פלסטיק. בין אם מדובר בקפיץ לימין או שמא מדובר בקפיץ לשמאל, בכדי להבטיח כי אתם משתמשים במוצר הנכון לתיקון התריס, יש לפנות אל חברה מקצועית – ולקבל ייעוץ מקיף בנושא. רק כך ניתן יהיה לפעול כראוי, ולקבל תוצאות מרשימות ומשביעות רצון. 

לפעול במקצועיות, באמינות וביושר 

כדי לחזור לשגרה מבורכת, ולפתוח כרגיל את החלונות בבית, מומלץ לפנות אל חברת מיסטר גולבי. חברה זו תספק לכם את הקפיצים הדרושים. כמו כן, הצוות של מיסטר גולבי פועל בהתאם למספר עקרונות מובילים: מוצרם איכותיים, שירות מקצועי, אמינות ויושר. לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 072-2415715  

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן