חקירות בינלאומיות – עבודה במסגרת החוק

כאשר משרד חקירות פרטי מחויב לעבוד בצורה אתית ובמסגרת החוק, היקף החקירות מורחב מאוד. גישה זו מבטיחה שחוקרים פרטיים של אותו משרד חקירות יעמדו בהגבלות החוקיות והרגולטוריות של חקירות בינלאומיות החלות על כל טריטוריה בה הם נדרשים לעבוד, מה שיכול לכלול מקרים שבהם שובל הראיות מוביל למקום מעבר לים. זה נובע מרמה גבוהה של הכשרה ומומחיות שמבטיחה שחוקרים פרטיים, במהלך חקירות בינלאומיות יישארו מודעים במלואם לחוקים ולתקנות בכל טריטוריה דרכה הם נוסעים. בדרך זו, ניתן להבטיח שכל ראיה שנאספה תישאר קבילה בכל הליכים משפטיים שעלולים לנבוע מאותן חקירות. זה כולל את הכללים השונים לגבי איסוף, עיבוד ואחסון של נתונים אישיים ופרטיים.

חקירות בינלאומיות – עוברים את זה בקלות

לפעמים, תיק הדורש את שירותיה של חברת חקירות פרטיות אינו מוגבל לשטחי ישראל בלבד. מקרים מסוימים, כולל נעדרים וחשדות להונאה, יכולים לכלול איסוף ראיות במקומות מעבר לים. עבור אנשים לא מנוסים, ביצוע הליכים ביורוקרטיים מול הרשויות, במיוחד רשויות זרות, תוך התחשבות בכל החוקים והכללים הנחוצים, יכול להיות לא פשוט עד בלתי אפשרי. עם זאת, זה לא צריך להיות המקרה, שכן חוקרים פרטיים בעלי מוניטין ומקצועיות יכולים לעבוד בשיתוף פעולה מלא מול רשויות החוק הזרות, תוך כדי איסוף המידע הנחוץ ואיתור ראיות לצורכי התיק.

המטרה של חקירות בינלאומיות- להגיע לאמת

חקירות בינלאומיות יכולות ללבוש צורות שונות ולדרוש אסטרטגיות שונות, בהתאם לאופי המקרה. במקרים הבאים ניתן לשלב חקירות בינלאומיות בהתאם לדרישות המקרה:

  • נעדרים – איתור נעדרים יכול לכלול אלמנטים של מעקב, כמו גם בדיקות רקע מרובות, כאשר לא נשללת האפשרות של מעבר גבול, מתוך בחירה או חלילה באופן לא רצוני.
  • הונאה – חקירות בינלאומיות בתחום הונאה המערבת מספר מדינות, יכולות לכלול מעקב אחר העברת כספים למדינות אחרות, מעקב אחר נסיעות עבודה לא מתוכננות של עובדי החברה לחו"ל ואיסוף מידע מודיעיני נחוץ.
  • הגשת תהליכים וגביית חובות – כאשר יש צורך להגיש הודעות משפטיות או צווי בית משפט לאדם בחו"ל, התהליך כרוך בזיהוי מיקומו של האדם והבטחה שהניירת מועברת כהלכה. תהליך זהה מתרחש גם עבור חייב השוהה בחוץ לארץ.
  • תאונה או ביטוח – כאשר מתרחשת תאונה בחו"ל, או מוגשת תביעת ביטוח בגין אירוע בחו"ל, חוקר פרטי יכול לעזור בבדיקות רקע, מעקבים ואיסוף הצהרות עדים.

אם נתקלתם באירוע שמחייב בדיקה מחוץ לגבולות המדינה, אין לכם מה לחשוש מתהליך ביורוקרטי. צרו קשר עם משרד החקירות של ש.כספי, והם כבר ידאגו לכל השאר! לשאלות נוספות וייעוץ ראשוני חייגו 054-6204394

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן