חידוש אמבטיה – כי היום כבר לא צריך לקנות חדשה

כידוע היום ישנם שיטות מתקדמות לחידוש אמבטיות, אין צורך לשבור ולהרוס, פשוט מבצעים חידוש לאמבטיות על ידי ציפוי או הלבשה אקרילית. היתרון המשמעותי בכך שמבצעים חידוש אמבטיה הוא בכך שחוסכים גם זמן יקר, גם כסף רב וגם לכלוך ובלאגן לאחר שמחליטים לבצע שיפוץ בחדר האמבטיה.

ישנם מצבים שבהם האמבטיות מאוד ישנות עם חלודה וחורים, מצבים כאלה אנו פותרים בכך שמבצעים הלבשה אקרילית, הלבשה כזו פותרת את בעיית ההיתיישנות ובעצם הופכת את האמבטיה ממש לכחדשה.

מחתן גם לבחור את גוון האמבטיה ע'י חידוש אמבטיה שמתבצע בהתזה חמה.

לעומת זאת יש מקרים בהם האמבטיות לא במצב קריטי, כלומר יש מעט חלודה, במצבים דומים לאלו אנו מבצעים ציפוי, הציפוי מעניק מראה חדשני לאמבטיה ואף מעניק גם כן הגנה לאחר ביצוע ציפוי אמבטיה.

חברת תותי אמבטיות מתמחה בענף זה, בחברתנו תוכלו למצוא צוות מקצועי ומיומן בעלי אמינות וכמובן עבודה שמסתכמת ברמת גימור גבוהה ואיכותית. תהליך העבודה של ציפוי האמבטיה מתנהל על ידי ליטוש האמבטיה בעזרת מכשורים וחומרים מתקדמים והטובים ביותר בשוק, לאחר מכן מבצעים את הצפוי על ידי התזה, על מנת שהתוצאה תהיה יחודית וטובה.

חברתנו מבצעת תיקון אמבטיה אקרילית ומחדשת כל אמבטיה מכל סוגיה, אנו מספקים עבודה ברמה גבוהה ותמיד שואפים ליותר ויותר.

יתרון נוסף בחידוש אמבטיות הוא שהחידוש בין אם זה ציפוי או הלבשה אקרלית, שניהם מחזיקים לתקופה ארוכה, התהליך של חידוש אמבטיות מתבצע עם החומרים הטובים ביותר והעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר ובאחריות והתוצאות כמובן מדהימות להפליא. 

חומרים אלו בהם אנו משתמשים עמידים בפני ניקיון על ידי חומרים כימיים כמו לדוגמא האקונומיקה.

אמבטיה לפני ציפוי אמבטיות אקריליות

אמבטיה לאחר ציפוי אמבטיות אקריליות

חידוש אמבטיה יכול להפוך לקל ומהר רק אם רוצים!

חידוש אמבטיות על ידי ביצוע הלבשה אקרילית הינו חיוני מאוד ומשתלם מאוד, תהליך של עבודה כזו מסתכמת בכמה שעות בודדות וגם לאחר מכן ניתן להשתמש באמבטיה.

הלבשה אקרילית זהו בעצם אמבטיה חדשה שמולבשת ישירות על האמבטיה הישנה ובכך האמבטיה שהייתה ישנה, כבר כחדשה. חברתנו בעלת וותק רב בתחום, זוהי המומחיות שלנו. יחד עם זאת אנו מבצעים חידוש לכיורים באמבטיה ולכל הקשור בחדר האמבטיה.

התוצאות בחידוש אמבטיות הן מדהימות, ממש כאילו החלפתם את האמבטיה.

למידע נוסף התקשרו 052-7734099

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן