היכן כדאי לטפל בהתמכרויות?

ישראלים רבים אינם מודעים להתמכרויות שלהם שמתרחבות הרבה מעבר להתמכרויות לחומרים אסורים כמו סמים, או לאלכוהול והתנהגויות הרסניות. הם גם אינם יודעים שיש לא מעט אפשרויות להיגמל מכך במקומות שונים, בין אם זה במערכת הבריאות הציבורית ובין אם מדובר במכונים פרטיים. המרכזים השונים מציעים טיפול בהתמכרות לסוגים רבים שהחלו להיות מוכרים רק בשנים האחרונות, כמו קניות, גלישה באינטרנט ועוד, ולכן מגוון הטיפולים הרחב מנסה להציע מענה לכמה שיותר סוגים של התמכרות כדי לסגל עקרונות לחיים חדשים ובריאים יותר בלעדיהם. המשותף לכל הטיפולים האלה שנעשים במקומות סגורים ומרוחקים הוא שיש להתנקות תחילה בתקופה הראשונית ולאחר מכן לעבור טיפולים נפשיים שמשולבים בטיפולים נוספים שמעמידים אתכם על הרגליים ומאפשרים לכם לבנות שגרה חדשה. וילה מטריקס היא אחד המקומות החדשניים שמציעים טיפול גמילה פרטי בהרצליה, בהתנתקות מהעולם לתקופה של שיקום וגמילה וליווי אחר כך במסלול החדש.

מה חשוב לדעת על טיפולי גמילה כיום?

ככל שעוברות השנים והמחקרים על התמכרויות מוסיפים ידע, כך גם מתרחב היצע השיטות והטיפולים שמוצעים למכורים למיניהם. כולם מבוססים על ההתייחסות ההוליסטית של הגוף והנפש בידיעה ברורה שלא מספיק להתנקות פיזית ולהתנתק, אלא צריך לדעת איך להחזיר את המכורים לשעבר לחברה ולחיים נורמטיביים. עיקר הגמילה הוא למעשה בטיפולים הנפשיים שצריך לקבל ובעבודה העצמית על בניית הרגלים חדשים, וזה מה שעושה את הגמילה לבעלת סיכויי הצלחה עצומים. את העבודה עושים בעזרת אנשי המקצוע של מרכזי גמילה הוליסטיים כאלה ומשם אפשר לצאת לחיים בעלי משמעות וללא התמכרויות.

סדר יום חדש

סדר היום החדש שחייבים לארגן בזמן הגמילה מהתמכרויות מבטא את הנורמטיביות שצריכה להוביל אנשים כאלה לחיים ללא פיתויים או קושי לעמוד בהם. בסדנאות ובדינמיקה קבוצתית, בריפוי בעיסוק ובטיפולים נפשיים, בפעילויות שונות כמו כתיבה וחשיפה של כל מה שהביא אתכם הלום, אתם צריכים לחשוף ולהתמודד עם האתגר שנקרא החיים ללא תלות. זה לא תמיד קל אבל ברגע שמכורים לשעבר לוקחים על עצמם את ההתחייבות הזאת הם סוללים לעצמם דרך חדשה. אנשי המקצוע שמלווים אתכם במכון הגמילה של וילה מטריקס מלווים גם לאחר מכן על מנת להתמודד עם קשיי השילוב מחדש, ולזה יכולה לעזור גם תכנית 12 הצעדים המוכרת והוותיקה.פרטים נוספים בטל 0504949696

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן