דרכים להעיר את הזוגיות הרדומה

אחרי כמה שנים, ובמקרים מסוימים אפילו אחרי כמה חודשים, הזוגיות מתחילה לאבד מהקסם שהיה לה בהתחלה. מצד אחד, מדובר בתהליך טבעי של התפתחות הזוגיות, ומצד שני מדובר בבעיה כשבני הזוג לא מקבלים את זה בצורה הנכונה (נכנסים ל"סרטים", מחפשים ריגושים מהצד וכו').

רוב הזוגות לא מנסים להציל את הזוגיות, ואלה שכן לרוב בוחרים לעשות ייעוץ זוגי. אבל יש עוד דרכים להציל את הזוגיות שהגיעה לשלב הלא נעים שלה, דרכים הרבה יותר נעימות וללא ספק מיוחדות.

אחת הדרכים להעיר את הזוגיות היא לעשות שייט ולשכוח מהשגרה לכמה ימים. הפלגה היא חופשה רומנטית, והזוג יכול להצית בה מחדש את התשוקה ביניהם וליצור אינטימיות שתזכיר להם למה הם בחרו להיות ביחד. בהפלגה אפשר לראות שקיעות וזריחות או ללכת יד ביד על הסיפון בלילה, כשנעים ורואים את כל הכוכבים. יש יותר רומנטי מזה? בהפלגות עוגנים בכמה נמלים, ובני הזוג יכולים לטייל יחד במקומות הכי יפים בעולם.

אומנם מין הוא לא הדבר הכי חשוב בזוגיות, אבל יש לו השפעה עצומה על טיב היחסים בן בני הזוג. כשהמין כבר לא משהו, או שכמעט ואין אותו, נוצרים מטענים שהצדדים מתעלים לעבר כעס או אדישות כלפי בני הזוג. לכן, אם זה המצב, יש לכם עוד אופציות חוץ מהטיפולים הסטנדרטיים. למשל, תוכלו ללכת לסדנא שיש לה גם פן משעשע, בניגוד לטיפולים שבהם הכל נעשה באווירה מאופקת ורצינית.

לא משנה אם בוחרים לצאת להפלגה או ללכת לסדנא מיוחדת, הזוגות צריכים לזכור ליישם את כל מה שהם חוו יחד כזוג כשהם חוזרים לשגרה שלהם. כלומר, אחרי שהם בילו יחד בדרכים מיוחדות ו/או מקומות מיוחדים, הם עלולים לשכוח את כל מה שלמדו מהחוויה המשותפת שלהם. אסור לזה לקרות, כי אז חוזרים לאותה נקודה. כדי למנוע חזרה לנקודה הבלתי נסבלת הזו אפשר, קודם כל, לקבוע שהבילוי המשותף הזה יהיה קבוע, ובנוסף, אפשר לצלם בווידאו את הבילוי המשותף הראשון, כדי לראות ולשמוע את הדברים מהצד (וידאו נותן תמונה רחבה יותר מתמונת סטילס).

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן