בעידן בו אין חנויות פיזיות, אנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסא

מה שאנחנו צריכים לזכור הוא שבשביל להצליח בעסק, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לוותר על הפרטים הקטנים. ניילון בועות לאריזה מאפשר לנו לעטוף את המוצרים שלנו בחומרי אריזה איכותיים וכאלו שימנעו מהמוצרים להיפגע בדרך אל בית הלקוח. במאמר הבא ננסה לדבר לא רק על התפקיד של ניילון בועות לאריזה או כמו שהילדים מכנים אותו: ניילון פצפצים, אלא, ננסה להבין איך אנחנו יכולים לקחת את אותם חומרים 'גנריים' ולהפוך אותם לכלי אפקטיבי בניסיון להביא ללקוח ערך מוסף לכל רכישה. קדימה, זה הזמן להיכנס בעובי הקורה.

בעבר, היו לנו החנויות הפיזיות. התפקיד של החנות היה פשוט, זה היה המקום בו הגשמנו ללקוח את כל חלומותיו. החנות הייתה המקום בו הלקוח יכול להסתכל על חלון הראווה, ליהנות מהתאורה המחמיאה, לשאול את העובדים בחנות על טיב המוצרים ולקבל מידע מקצועי נוסף וכמובן, להתנסות במכשיר או למדוד את הבגד, כדי לעורר אותו לרצות לרכוש את המוצר. כאשר הקופאית הייתה אורזת את המוצרים בקפידה, מניחה את המוצרים בתוך שקית או קופסא, הרי שכל החוויה הזו הוסיפה להנאה שברכישת מוצר חדש. אבל, היום, בעידן בו אין לנו חנויות פיזיות ולקוחות רבים בוחרים לרכוש דרך הרשת, הרי שאנחנו נמצאים במגרש משחקים חדש. כאן המקום שלנו להפוך כל אריזה של כל מוצר, לאלמנט שמוסיף לחוויית הרכישה של הלקוח בסופו של דבר. ניילון בועות לאריזה, במידה והוא עוטף את המוצרים היטב ואם נבחר למתג אותו או סתם להניח אותו בצורה נכונה, יתן ללקוח את התחושה כי אתם בעלי עסק רציני, כאלו המתייחסים בתשומת לב, לכל הפרטים הקטנים.

יש לנו מגוון מוצרים מושלמים עבורכם

באתר שלנו, של 'שיווק כלפון', תמצאו עוד מגוון של מוצרים, במחירים אטרקטיביים, במטרה לשפר את אופן אריזת המוצרים שלכם. אנחנו נשמח לענות לשאלות ולעזור לכם לקבל החלטות שישפרו במידה דרמטית את פעילות העסק. לפרטים נוספים ולקבלת מידע מקצועי, אנחנו תמיד זמינים עבורכם כאן. ממתינים לכם ממש עכשיו.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן