אפילו התנהגויות נורמטיביות – יכולות להיות מקור לבעיות התמכרות

בישראל של שנת 2020 יש המון ישראלים בעיקר מקבוצות צעירות, שמתקשים להתמודד עם ההשלכות של שימוש בחומרים ממכרים, רק בגלל שמדובר על חומרים שנחשבים "סמים קלים". רבים מהם מוצאים את דרכם אל תוך מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, ומתמודדים עם בעיות התמכרות שמשפיעות על כל תחומי החיים ויוצרות אתגרים מורכבים מאוד ברמה החברתית, הנפשית ובריאותית.

אפילו התנהגויות נורמטיביות – יכולות להיות מקור לבעיות התמכרות

קרדיט: Pixabay

צלילה איטית עם סוף מסוכן מאוד

על פניו נראה כאילו השימוש בסמים קלים הוא פתרון ביניים נוח מאוד, שיכול לאפשר לצעירים רבים את השחרור שהם מחפשים מחיי היומיום, מבלי לפגוע בבריאות לטווח הארוך. יחד עם זאת, רבים מאוד מהצעירים מוצאים את עצמם מגיעים אל מרכזי גמילה פרטיים עם בעיות רפואיות שונות, שמחייבות קבלת טיפול גמילה כנגד סמים קלים. אם לא תופסים את הבעיה בזמן, זו יכולה להיות בעיה מסוכנת מאוד עם השפעה על כל תחומי החיים.

השפעות חברתיות שקשה להיגמל מהן

גמילה ממריחואנה, בדיוק כמו תהליך גמילה מקוקאין או הרואין, היא משימה לא פשוטה בכלל. יש צורך להשקיע זמן ומחשבה בתהליך גמילה פיזי, לא פשוט בכלל, עם השפעות הבריאות הפיזית והנפשית שלכם. מה גם שמדובר על תהליך שבו אתם מתמודדים עם אתגרים חברתיים ואישיים מאוד, שיכולים לשנות את השקפת העולם שלכם אבל דורשים מכם להשקיע כדי לראות תוצאות.

החלטות שמשפיעות על העתיד לבוא

ההחלטה האחראית והמקצועית ביותר שאפשר לקחת, במיוחד אם אתם מודעים למצב האישי שלכם ומנסים לצמצם נזקים עד כמה שאפשר, היא הבנייה בעזרת צוות מיומן ומקצועי – לטובת גמילה מתרופות וסמים שונים. לא רק לטובת ההווה והחיים שאתם חיים עכשיו, אלא גם לטובת האפשרויות שעומדות לפניכם בעתיד לבוא. אם אתם מאוד זהירים ויש עוד כל כך הרבה התנסויות שלא יצא לכם לחוות, אתם לא רוצים לפגוע במצב הגופני שלכם בצורה כל כך אנושה. קחו את הזמן להחלים וקבלו את הכלים המקצועיים והחברתיים שיעזרו לכם לבנות חיים בוגרים, מבלי ליצור תלות בסמים וחומרים ממכרים מסוכנים מיוחד.

על בסיס שנים רבות של ניסיון מקצועי והכרות עם טכניקות טיפול מעולמות הרפואה השונים, הצוות המיומן של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, יצר תכניות עבודה שמתאימות למגוון רחב מאוד של לקוחות. אנו מלווים אתכם בצורה דיסקרטית ויוצרים לכם את סביבת ההחלמה הבטוחה ביותר בהתאם למצב בו אתם נמצאים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המרכז: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן