אביזרי מין – הנאה מגוונת לכל טעם

על מה אנו חושבים כאשר משוחחים עמנו על אביזרי מין? בדרך כלל נזכר בצעצוע מין הידוע ׳ויברטור׳. ויברטור הוא השם הגנרי אולי הכי מוכר של אביזרי סקס, אותו נוכל למצוא בכל בית אב בישראל, בו משתמשת כל אם ובתה בארץ ובעולם, הויברטור הוא המוצר מין המוזכר ביותר בתוכניות טלוויזיה, בסרטים וכיוצ״ב.

ישנם כל כך הרבה מוצרי סקס מעבר לויברטור הטוב והמוכר כמו אביזרי מין המתאימים לזוגות, או משחקי שליטה, כמו ה We Vibe למשל, טבעת רטט מתאימה לזוגות היותה רוטטת כאשר נוגעת בדגדגן, ישנם עולם שלם של דידלואים מגוונים הבאים בצורות שונות לגירויים שונים.

אביזרי מין – הנאה מגוונת לכל טעם

מאחורי הצעצועים עומדות חברות ידועות המייצרות אביזרי מין באיכות גבוהה ובטכנולוגיה מתקדמת, חברות NMC, The Rabbit Company,  We Vibe וכמובן החברה הוותיקה Fun Factory שקיימת כבר מעל 20 שנה, המספקת צעצועי מין משובחים, מחומרי גלם איכותיים אשר עברו פיקוח רפואי, צעצועי סקס מעוצבים למשעי שקיבלו לא פעם פרסים בשל כך.

חברת Fun Factory ממוקמת בגרמניה וב 2003 נפתח סניף גם בארה"ב. החברה מציעה מגוון אדיר של צעצועים לרבות דילדו לסוגיו, חרוזים, טבעות פין לרבות טבעת רטט המיועדת לכם כזוג, ויברטורים ועוד הרבה טובים ואיכותיים. אחד מהמוצרים היודעים הנמכרים בשוק הנקרא עולם המין הוא הדילדו, אבל מה זה בעצם דילדו?

דילדו

דילדו הוא אביזר מין לרוב מגיע בצורת איבר מין גברי, אבל לא רק, לדילדו יעודים שונים, הפופולרי הוא כזה המיועד לחדירה ואגינלית, כאמור מגיע בצורות ובגדלים שונים, לעתים אף עם חרוזים בתוכו כדי להעצים את החיכוך וכך את הגירוי המיני. יעוד נוסף לדילדו הוא חדירה ואגינלית עם תוספת לדגדגן, או חדירה כפולה הן לאיבר המין והן לפי הטבעת.

ואם כבר בפי הטבעת עסקינן, אז דילדואים אנאליים הנקראים גם פקק אנאלי מבוקשים גם כן, לרוב באים בצורה של קונוס וזאת כדי למנוע מהצעצוע לחדור עמוק מדי לישבן. דילדו אנאלי מקובל אצל נשים ואצל גברים כאחד.

כאשר הדילדו חודר לפי הטבעת של נשים הוא פוגע בדופן האחורי של הנרתיק מגרה את הנקודת הג׳י מהצד הפנימי. אצל גברים נקודת הג'י (כמו נקודת הג'י) נמצאת בפרוסטטה וכדי להגיע אליה יש להחדיר דילדו אנאלי לתוך פי הטבעת. גם אצל גברים וגם אצל נשים פי הטבעת נחשב לאזור ארגוני בשל ריבוי כלי דם באזור.

חנות סקס

את מוצרי המין חשוב לרכוש בחנות מין רשמית שעובדת מול חברות מובחרות בתחום, דוגמת חברות שהזכרנו לפני כן, חנות כמו סקס-פלאנט המציעה שירות הזמנה אונליין דיסקרטי ואת מגוון מוצרים איכותיים ומקוריים הגדול בארץ. בין אם סטיספייר, דילדואים, טבעת רטט לאיבר מין הגברי אבל מספקת גם את האישה ע״י רטט בדגדגן, חרוזים אנאליים, ביצים סיניות ועוד.. המבחר הוא עצום.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים בישראל קידום אתרים בישראל
    דילוג לתוכן